Boek


Op deze plek houd ik u op de hoogte van de vorderingen bij het schrijven van een boek over de Vismarkt in Utrecht. Na een lange periode van onderzoeken en dralen, is nu de schrijf-fase ingetreden. Ik ben inmiddels met een uitgever in overleg. De beoogde verschijningsdatum is november 2021.


In het boek zal de geschiedenis én het heden van deze bijzondere plek op een aantrekkelijke manier te beschreven worden. Een 'must' voor liefhebbers van het mooie Utrecht.

Als u graag een tip krijgt als het boek is verschenen, of anderszins met mij wilt communiceren over de Vismarkt, stuur dan een mail (het adres staat hier rechts).

Op deze blog vermeld ik verder details die ik van waarde acht voor de buitenwereld, maar die het boek waarschijnlijk niet zullen halen.

Eerder schreef ik twee boekjes (dat verkleinwoord is geen bescheidenheid, maar passend). Eén over een specifiek pand op de Vismarkt, nummer 13, en de andere over het kindertehuis Zonneschijn in Zeist dat een link heeft met de Vismarkt (bereikbaar via de link aan de rechterkant).

Jim Terlingen, mei 2018